e-postmarkedsføring
Book et møte


Detaljer
Selv om e-post ikke lenger er noe nytt, ser ikke effekten ut til å avta. På grunn av smarttelefonen går kundene rundt med innboksen i lomma og sjekker den gjerne flere ganger om dagen. Dette er noe du som bedrift må passe på å utnytte. E-postmarkedsføring er strategien med høyest ROI (Return on investment). Ikke nok med det, E-post er også der de fleste faktisk ønsker å motta tilbud og nyhetsbrev.
E-postmarkedsføring er først og fremst for allerede eksisterende kunder, men kan også brukes på potensielle nye kunder. Dette kan gjøres ved f.eks ha et påmeldingsskjema for nyhetsbrev på nettsiden, eller be følgere på sosiale medier legge igjen e-posten for å delta i konkurranser. Vi i Horn Media kan hjelpe deg å utforme nyhetsbrev og føre mottakeren til å utføre en bestemt handling. Godt utarbeidede, regelmessige nyhetsbrev har en beviselig effekt.
Vi kan også bistå med automasjon, som kan beskrives som markedskommunikasjon satt i system. Dette blir utført basert på mottakerenes digitale adferd med den hensikt å generere, kvalifisere og pleie potensielle kunder til de er klare til å bli tatt hånd om.