Aida Klinikken

"Horn Media har fulgt oss tett i en oppstarts- og utvidelsesfase. Vår kontakt hos Horn Media har vist stort engasjement og interesse for å gjøre Aida Klinikken synlig for våre potensielle kunder. Vi har også fått regelmessige orienteringer om status for både SEO og Ads. Og tallene taler for seg selv- vi er svært fornøyd med jobben som er gjort. I tillegg har samarbeidet vært en fornøyelse." – Arne, Aida klinikken

Aida klinikken er en helseklinikk med moderne og framtidsrettet perspektiv som spesialiserer seg på behandling av psykisk sykdom.

Utfordringen

Da vi kom i kontakt med klinikken, ønsket de en bedre digital tilstedeværelse for å kunne tiltrekke flere besøkende til nettstedet, samt øke antallet henvendelser fra potensielle pasienter.

Løsningen

Basert på hvor de ønsket å være, hjalp vi i Horn Media dem å implementere en strategisk tilnærming til Google ADS og søkemotoroptimalisering (SEO).

SEO

Målet med SEO-strategien var å øke antallet organiske besøkende til nettstedet og forbedre klinikkens synlighet på Google for relevante søkeord. Før samarbeidet med oss var ikke Aida klinikken synlige i Google på de viktigste søkeordene i sin bransje.

Google Ads

Parallelt med SEO-arbeidet, implementerte vi en effektiv Google ADS-kampanje for å tiltrekke potensielle pasienter som aktivt søker etter helsetjenester i Aida klinikkens nærområde. Ved å fokusere på nøkkelord med høy relevans og konverteringspotensiale, samt optimalisere annonser og budstrategier, har vi oppnådd betydelige resultater.

Resultatet

Etter en grundig søkeordsanalyse og optimalisering av nettstedets innhold, har vi nå klart å øke antallet organiske besøkende til 900 hver eneste måned. I tillegg har alle de viktigste søkeordene vi jobbet med kommet opp til førstesiden  på Google. Videre, som et direkte resultat av Google ADS kampanjen, mottar nå Aida klinikken over 25-30 henvendelser hver måned.

Den kombinerte innsatsen innen SEO og Google ADS har gitt Aida klinikken en betydelig økning i digital synlighet, trafikk og henvendelser fra potensielle pasienter. Dette har bidratt til å styrke klinikkens omdømme og markedsposisjon, samtidig som det har gitt dem muligheten til å hjelpe flere mennesker med sine problemer.

Aida klinikken er et bevis på hvordan en målrettet og helhetlig tilnærming til digital markedsføring kan gi betydelige resultater for virksomheter i helsesektoren. De har nå utvidet til 2 byer og planlegger allerede å utvide med flere ansatte i nærmeste fremtid.

Book et møte

Gratis og helt uforpliktende
Dyktige rådgivere

Thank you

Thanks for reaching out. We will get back to you soon
Oops! Something went wrong while submitting the form.